2018. július 28., szombat

Cake Masters Awards WINNER Nemzetközi Siker: “Torta-Oscar”-t nyert Vargáné Orbán Anikó Cukormázas Tortadíszítés Kategóriában

2018. július 28.
Cake Masters Magazine
CMMA 2017 highlights

Kisfilm a tavalyi díjátadó gáláról



Kedves Barátaim, Sok szeretettel köszönöm, hogy velünk izgultatok 2017 november elején. Nagy öröm volt és az ma is, hogy együtt is ünnepelhettünk. Igaz ti sokan jobban bíztatok a győzelmemben, mint én saját magam. Még igazi köszönő beszédet sem írtam magamnak a díjátadó gálára...



Óriási megtiszteltetésként a Cake Masters Magazin Torta-Oscarként (#cakeoscars) is nevezett díjára kaptam jelölést Royal Icing kategóriában szeptemberben. Erről is csak késve értesültem, miután a szervezők levelei SPAM listára kerültek a fiókomban. Óriási meglepetés volt mikor egy fárasztó nap után, este 10 tájt még benéztem a Messengerbe. A Facebookon várt a sürgető és kérdő üzenet egyenesen a főszervező és a Cake Masters Magazine tulajdonosától, Rosie Mazumdertől, miszerint éjfélig várnák a referencia levelem a munkáim fotóival, amit a zsűri elé küldhetnének..... Megelőző évben igen, de 2017-ben nem küldtem nevezést, és mást sem kértem hasonlóra. Kissé visszavonultam, élveztem az új oktatási stúdiót, ami májusban töltötte a használatba vételének egy éves évfordulóját. November 4-én volt a Cake Masters Magazin Awards díjátadó gálája a Birmingham (UK) Hotel Hilton Metropole-ban. 700 fős vendégsereg, előkelő külsőségek, isteni vacsora menü, élő zene, hatalmas kivetítők, nagyszerű konferansziék, vidámság, kacagás, bohémság, gratulációk... Hatalmas este telis-tele tehetségesebbnél tehetségesebb vendégekkel a torták és díszített sütemények világából. A Cake Masters Awards-ra 65,000 nevezés érkezett. A 18 kategóriában hirdették ki a 4-4 finalistából a díjazottakat. Nemzetközi elismertségű 12 neves zsűritag választotta ki őket a nemzetközi felhozatalból. Számomra hihetetlen élmény volt. (Eddig még repülőn sem ültem ...) Elhozni egy ilyen megmérettetésen szenvedélyem, a Royal Icing kategóriájának díját, a royal icing (az az cukormáz vagy glazúr) hazájából, ahol már 150 éves múltra tekint vissza feledhetetlen élmény és kifejezhetetlen érzés. Ne tovább, hogy Eddie Spence MBE-től személyesen vehettem át, aki a szakma igazi élő legendája. Ő a royal icing tortadíszítés legelismertebb és legnagyobbra becsült nagysága, akit érdemeiért az angol királynő lovagi címmel jutalmazott 2000-ben. Eddie Spence színpadra lépését 3 perces álló taps követte, ezek után a vendégsereg elé lépni átvenni a díjat...., nos leírhatatlan érzés.... A trófea igazán inspiráló, sok erőt és lendületet ad a következő kihívásokhoz. Annyit elárulhatok, meglehetősen magasra tettük a lécet a következő munkához, kiállítási dísztortához is. A cél már csakis a lehetetlen felülmúlása lehet! A többesszám nem véletlen. Legnagyobb támogatóm, segítőm, jobb kezem a férjem. Nélküle álmodni sem mertem volna ekkora kastélytortát, rajta ilyen lehetetlennek tűnő részletekkel. Ő sokkal többet nézett ki belőlem, és az cukormázból, mint amit én elsőre bevállaltam volna. Biztatott, és megvalósította a hidakat, amik átíveltek és átvezettek engem a megoldhatatlannak tűnő problémákon, no és a torta szerkezeti stabilitása, szállíthatósága, ledes kivilágítása is az ő kezében nyugodott. Hálás köszönet neki, amiért mellettem áll, értem fárad és együtt sokkal többek lehetünk! Köszönöm a gyermekeimnek is, amiért olyan jó gyerekek, hogy okosan és felelősségteljesen teszik a dolgukat, mert nyugodt lehetek felőlük, hogy édesanyaként ilyen teljesítményekre lehetek képes mellettük is.Köszönöm és örülök, hogy egy palettán szerepelhettem a glazúrozás nagyságaival, Prachi Dhabal Deb, Claudia Prati, Annie Relph , hogy méltón emelték a nemes verseny rangját. 
Nem különben köszönöm a magyar és nemzetközi sajtónak, amiért ilyen figyelmet kapott a munkám a díj kapcsán. A megjelent riportokból, TV, rádió, magazin, blog, és napilap online, és nyomtatott sajtóanyagokból egy csokorral, a teljesség igénye nélkül megtaláltok a MÉDIA menüpont alatt is.

Köszönöm nektek is a bizalmat, a buzdítást, amiért velünk ünnepeltetek. Köszönöm, hogy hozzám jártok tanulni mézeskalács készítést és tortadíszítést, így időről időre együtt tölthetünk pár remek és tartalmas, jó hangulatú, de szorgalmas és hasznos napot. Szertettel várlak benneteket legközelebb is. 

Üdvözlettel nagy ölelés mindenkinek: Vargáné Orbán Anikó www.ekes-edes.hu

HOBBICUKRÁSZ TANFOLYAMOKra várom sok szeretettel a kedves érdeklődőket. Szívesen adom tovább a tudásomat a díjat nyert Royal Icing témában, azaz tortaglazúrozásban is. 
Tanfolyamainktól bővebben tájékozódni lehet itt: www.ekes-edes.hu



SAJÁT FELVÉTEL ^





















Sok szeretettel várlak 
TORTADÍSZÍTŐ TANFOLYAMAIMRA>>>
A kínálatban: ROYAL ICING (más kifejezéssel glazúrozó, vagy cukormázas),
KRÉMVIRÁGOK: babkrém,
fényes-, koreai-, stabil-, svájci vajkrém,
tojásfehérje krém és brazil flexkrém használatával.




A torták készítője:

Vargáné Orbán Anikó
oktató, Ékes-Édes Stúdió


Itt is megtalálsz, kattints a gombra:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...